Wednesday, September 15, 2010

Gundah gulana ade ke...

Sedang sibuk di buai mimpi aku di kejutkan dgn adik aku yg sedang sibuk ckp dlm fon,mengalahkan perdana menteri kot. Aku pun apela lg terjaga tros tgk fon. Aku rase ramai je yg bgn tros cari fon. betul tak? betul kan.. Ahaha..

Tkg dkt fon aku ade 2 msg. 1 msg from my mum 1 lg from my BFF Amira Hashim. igt kan dari kekasih hati tp pujaan hati daaa.Klu msg dari mak aku mmg msg killer or msg ayat perintah..scary kot nak bukak ade je yang x kene nnt.

Mak aku kan pergi keje so die nak rumah sentiasa clean&clear ok! fuhh.. tu yg die anta msg. Selalu nye die akn tulis surat dan letak kat ats meja. Klu balik tak buat mesti die bising.. kadang2 rase terpakse je buat mcm tak ikhlas laa. Tp buat jgk nnt balik mak aku bising 1 rumah.. Erghhh xnak aku. xsdp doe dgr die bebel.. hee sorry ibu.. walau mcmane pun aku tetap menghormati die ok!

huh!! 1 lg msg dari my bff tau siape kan td dah cite. Huh pagi2 lg dah msg, semangat nak ambik sijil spm katenye. b4 tu adik aku ckp along tlg anta g klinik. So sbgai kakak sangat simpati tgk adik yg sedang merana demam yg tak kebah lg.

Bgn je dari tmpt tido aku siap kan tugas2 ape yg ptt sebelum pg ambik sijil dan hantar adik aku ke klinik . Aku membawa kereta bapak aku tanpa kebenaran dengan tujuan hanta adik kesayangan aku iqa pergi ke klinik.

Dah sampai tuu aku drop adek aku kat kat klinik tmn kejap je die,nasib ade kawan die yg 4low klu tidak terpaksa lah hold dulu semua benda, sebab baru teringat surat yg nak di fax kan tu tertinggal so kene lah balik2 ambik. sampai kat rumah aku ambik surat nak d faxkn then gerak ke sekolah ambik sijil takot ofc tutup. Mule igt nak ambik sijil SPM je dah alang2 tu ambik sekali dgn sijil PMR sebab adik mira kebetulan nak ambik sijil PMR tu.

Seterusnya kitaorg bergerak ke Giant mall cuci mate dah penat cuci mate tu, gerak ke giant kecik nak fax surat PnC.. Tau tak PnC ?? buat2 tau jelah...then adik aku kol soh ambik. Aku dah jd cam drive la pulak. yg si mira dan si asraf nak g carrefour semate-mate nak makan. Aku pun lapar tyme tu so pergi jelah tp adik aku kate bpk aku soh balik. tibe2 die ckp nak pergi so dgr jelah. Lg pun die dmm so bg can lah..hahaha klu tak xde makne ok.

lepas mkn g beli tudung seria 2 helai n ank die then balik.. go to home sweet home.. smpai je rmah adik klua then dia ckp abah suruh vacum kereta smpai bersih klau tak abah marah.. hahahha asraf dan si mira ketakutan, bkan takut ape pn cume tkut aku kena marah dengan abah sebb tak bersihkn kereta.. hehehe..last2 xbuat..

k lah ink aku dah hbs bye byeeeee.. :)

No comments:

Post a Comment