Tuesday, September 14, 2010

katanyaa

Today agk letih lepas blik dari kg. Maklumlah balik-balik mane boleh duduk diam goyang kaki, mak aku mesti akn suruh ank-ank die menjalankan tugas masing-masing. Aku mcm biasa lah tugas aku balik tu duduk diam jee. Hahaha xdelah aku rehat2 dulu, ceh mcm lah aku yg drive padahal bpk aku, so die lg letih kot!! huhhh..
Bile bdn ni dah cukup segar dari membuat peta2 sedunia baru lah aku bergegas nk bsh baju, jemur baju, lipat baju. Benda2 nie lah paling aku xsuke nak buat naik bosan jepp!! bosan,meletihkan. Tp...apekan daya aku hanya insan biasa.
(berdrama lah pulak) aku hanya menurut perintah kate memmm. :))

Selepas keje aku selesai aku pun tido lah 4 the second tyme. Tgh syok2 tido ade pulak seorang hambe ALLAH nie dtg masuk ke bilik aku. Dah lah xbg salam.
Ghupe2 nye si Jenet dtg ajk aku pg giant beli brg mak die, aku ni patang org ajk kemane laju je langkahnye nak pegi.. so aku bgn2 tros siap2..

Dah alang2 tu kite alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan kan. Aku ape lg soh jenet singgah ke rumah bf aku hantar kamera die, sbb kamere tu die nak gune utk buat kerja. aku yg gatal g ambik. Bising mulut si afiff tu!.. Alah kamera ade 2 kot pinjam lah 1 kn.. ( ambil kesempatan) ;)) hihih.. Finally, sampai gak rumah die. dah bg balik kamera sayang happy je..dan senyum sampai ke telinga. Before tu die ade kate nak singgah rumah ambik kamera.. tp aku kn keluar so xpyh susah2 kan die aku sendiri dtg jumpe die.

Dah balik dari giant tu jenet drop aku kat rumah die cuz nak kaler kan rambut. Jenet nie setiap kali beli hair kaler aku lah org yang akn merosakkan rambut die tu. (sebenarnya cantik ok mls je nak ckp) hahahaa. pergh lawa kot rambut die..warne tu koper merah bayangkannnnnnnnn sejenak. Padahal mak aku kat rumah bising soh balik aku boleh steady je buat rambut si minah kucai lg sanggoi ni.. jgn marah ye sayangku Janatul aqilah. Haaha xpe die bkn ade blog pun.

Dalam kul 8 mcm tu my bff Amira Hashim kol.. igtkan nak ape rupe nye nak datang rumah lepak. so tunggu2 dalam kul 9 br sampai. Dah gossip2 tu adik die pulak tido so tunggu adik die bgn kul 12 br diorang balik b4 tu aku sempat lg transfer lgu dari fon mira sementara nak kejot si budak masham tu! euuww!.. kesian letih dengar cerita aku yang kuat bercerite nie.. dorg dah blik aku baru lah tetibe rase nak typing panjang berjeler..

Cukup lah smpai di sini riwayat ceritaku utk hari ini,jumpe lagi tarattata salam..

yang hebat,
ZARAGOZA <3

No comments:

Post a Comment