Monday, September 13, 2010

BERDAMAI

Lepas on9 fb, mcm biasa lah ape lagi bukak you tube laa,ym,my space an twitter. Last2 bosan mcm tk tau buat pe..blank fuhh! So ttbe rasa macam nak bukak blog nak tulis something what is happening noww..Finally log in jgk. Bkn ape rasa mcm nak meluahkan ape yang terbuku dalam hati.

Dah berjam aku kat depan laptop ni adelah dalam 5 or 6 jam dah naik kematu dah bontot ni sampai adik aku datang marah. Hahaha bkn ape aku bile dah dapat on9 memang tak ingat dunia sikit hayal dengan dunia fana yang penuh dengan pancaroba,ragam manusia. Hmmm nak cite pasal dunie sekarang ni memang xboleh nak cakap lah. Dasyat-dasyat berlaka.

Badan aku dah mule sakit n sengal badan. Nak type pun mcm taik. Hee hampeh tul!.. Mane tak nye adik aku ganggu teros ganggu.. xprivacy langsung aku nak do something. Adik2.

Hari ni dah masuk 2 hari aku bergadoh dgn sayang. Aku sakit hati die asyik dengan keje die buat endah tak endah kat aku. Aku ni perempuan la sayang punya perasaan. Bile aku start marah. Die mule lah kate you nie tak pernah nak memahami i asyek nak dengar kepala you jeee. Bile mintak tolong ade je masalahnya. xboleh lah i byk keje lah, itulah inilah. Tapi aku tau die xberani marah aku sebab aku pailang bg die hakhakhak soryy sayang. Maklumlah aku nie sakit hati kalau org tak ikot ckp aku. Aku teringat kata-kata kate ibu ku, sape ade gigi taring dekat sebelah atas ni suke memerintah. Ade benarnya kata ibu tu :)) hahaa. Kite org teros bergadoh dan bergadoh. tapi sayang aku cool je.. Damn cool!! aku mule bengang memang tak nak pujuk aku. Sebab aku kate nak break lagi lah die buat tak tau. Aku saje je gertak! bodoh lah aku nak break dgn die pasal hal kecik kan. Lg pun aku sayannggg sangat kat die. <3

Petang tu aku kol, aku msg die xanswer n xreply. Aku pulak akhirnya yang mengalah anta msg mintak maaf, tp die still xreply. Last aku on9 fb yelah org xnak layan akn aku nak terhegeh2 pujuk lagi letek mak ni jah ahhaa.. Last aku on9 fb, die pun on9. Die tegor aku so akhirnya aku tnye sayang you dapat tak msg dari i, die kate dapat.. hmm last die kate.. i ok je.. dah jgn fikir bkn-bkn i just nak test sampai mane you nak bertekak dengan i,,tgk-tgk you yang mengalah. Rasa sakit hati pun ade jgk sebab aku mengalah dulu. Tp xpelah akhirnya kite org berbaik jugak.. Thanx sayang memahami i even i marah dekat you.. N bagi i perluang bebaik dgn you n maaf kan thnx baby..

Haaa!! dalam aku dah elok tu die kate nak belanja aku beli perfume. Aku ape lagi excited lah senyum sampai ke telingaa kauuuu..huhu. Woahhh thnx sayang you sangat baik walaupun i selalu marah-marah you. Nt kite pergi beli sama-sama kay sayang ;)) You kate you soh i pilih then you bayar. Pergh lagi la sukekan ikot pilihan hati.

Ok laaa penat lah pulak nak menaip nnt jumpe lagi di hari yang lain. Ceh mcm ade org bace blog aku yang bodoh-bodoh nie. Salam :))



yours sincerely,
zaragoza

No comments:

Post a Comment