Monday, October 11, 2010

TERIMA KASIH CINTA

Tq sayang sebab belanja i perfume,cuticle n creamy bar soap at the body shop.
i sangat2 la menghargainya.
n lagi satu i suke bile you ajar i yang pasal freshie tu.

*MENYANYI DENGAN NADA YG GEDIK2.Ahhaa!
nyayi tau jgn tak nyayi yee.
_____________________________________

F.R.E.S.H.I.E apa itu semua itulah freshie,
dalam dunia apa kita benci,
freshie gatal suka mencuri,
gatal-gatal.gatal suka curiee,
boyfren shasha telah di curi,
kini shasha kene balik jalan kaki,
makan pun bayar sendiri,
boyfren glamour telah d curi,
sungguh malang nasibnya kini.


(KORANG MESTI TERTANYA2 APE BENDA LAH AKU MENGAROT NI??)

**benda alah ni ade di dalam citer papadom..
find out laa!.CHECK IT OUT! YEEZZZAA
bf saya amat meminati sehingga mengajar kepada saya,
dan mengajuk benda haram jadah nie..
ahha..dan kini saya pula yg suka,TAK SALAHKANNNNN.

p/s: saya dah ok dengan bf saya sekarang ni, alhamdulillah...
semuanya kembali ke keadaan yang amat normal sekali,
dan amat2 bahagia. harap ianya kekal selamanya. aminnnnnnn~

No comments:

Post a Comment