Wednesday, October 13, 2010

tak profesional ok!!

aku suke post pasal tunang aku ni.
bkn ape aku amat menyayangi die,bak kate org kentut pun bau wangi je.
ade kene mengene ke? xphm laa? eyh bodoh betul!! ahha!
kami amat serasi bersama,amat memahami antara 1 sama lain.
amat caring,amat sharing,amat caring.bape banyak amat daa.
_____________________________________________________________________________________
mesti poyokan minah ni always cite pasal tunang die,heyy fuck in hell!
blog aku,aku punya suke laa. so let it be k. tak nak bace page aku sudah sikit pun wa tarak gentar. kan kan sayang?? at least dapat meluahkan ape yang tersirat.so tolong lah be matured ok! open sikit kepala hotak ko kpd 360 darjah!(muke yang riak lagi tak bersalah)
setahu aku org yang always mengata org ni sebenarnya die jeles dgn kite,
klu tak percaya jgk tepuk dada tanya selera!
_____________________________________________________________________________________
balik pada cerita ku di hening pagi nan indah ni klu tido nie mmg layannnnnn beb adehh.semalam,i pegi tengok bola dengan tunang n abg saiful.
klu dah masuk stadium hati tiba membara sebabnya bunyi gendang yang dimainkn.bkn sebab nak tengok player ahha,pegy pun sbb tmn kn die klu tidak xnak pegy pun.tp sayang thanx bawak i,klu tidak kebosanan di rumah.
huhhh!! permainan semakin sengit supporter pulak lebih2.
ops! lupe lah nak bg tau perlawanan di adakan di stadium shah alam,pada pukul 8.45 mlm.kelantan vs selangor. i of course lahh i support selangor especially my frenz safiq halim.
_____________________________________________________________________________________
masa yg 1st half tu supporter pihak kelantan mula buat kecoh,baling mercun la,tmpat sit tu pun die baling nak carik gadoh dgn supporter selangor blah laa tp fru datang dgn beri bantuan mengamankan(ayt b.m aku cam sial ahha!),weh korang tu dah la datang kat tempat org adab la sikit,tak payah nak buat bising laa.saje lah tu nak tarik perhatian ya i know!!kita org dtg bkn nak tengok sandiwara lakonan sampah korang tu.apsal nak carik gadoh? kate datang stadium nak tgk bola tp tgk cite budak kelantan.ahha! mmg betul ape cite budak kelantan yg pernah di tayangkan pada satu dulu. sangat2 setuju. BUDAK KELANTAN!!! euwwww! so annoying. bkn aku xsuke bdk kelantan tp majoriti mmg pun.bkn aku je yang tak suke ramai lagi kot kat luar sana.
so perlawan 2nd half di akhiri dengan 0-0.
amat sedih sekaly. tp xpe my sayang tetap 100 lagi gol dalam hati i.ahaha

No comments:

Post a Comment